Verhuur kerk

Het kerkgebouw van de Hervormde Gemeente Ingen kan gehuurd worden door derden. Het gebouw leent zich uitstekend voor huwelijksvieringen, jubilea, concerten en andere bijeenkomsten. De kerkrentmeesters zijn het aanspreekpunt voor de verhuur van de kerk. Zij informeren u graag over de faciliteiten in het gebouw en over de kosten die aan het gebruik verbonden zijn. Hun namen en telefoonnummers vindt u op de pagina met contactgegevens.

Het is ook mogelijk om de huur van het kerkgebouw te combineren met gebruik van het dorpshuis ‘In de Gaard’. Dit moderne, multifunctionele gebouw is schuin tegenover de kerk te vinden, aan het Dr. A.R. Holplein 13-15, 4031 MB INGEN. Voor vragen over ‘In de Gaard’ kunt u contact opnemen met: Petra van Ewijk-Walbeek. Telefoon: 0344-603382.